Wynajem oświetlenia kraków i cała Polska

1. Wybierz gotowy set lub pojedyncze produkty

Na początku polecamy zapoznać się z naszymi zestawami, w niższej cenie masz więcej produktów: GOTOWE ZESTAWY.

Jeśli żaden z setów nie spełnił Twoich oczekiwań wybierz samodzielnie lampy dostosowane do Twoich potrzeb: OŚWIETLENIE BATERYJNE.

Potrzebujesz bezprzewodowego nagłośnienia lub mikrofonu? EasyLight to nie tylko wynajem oświetlenia! RADIA I NAGŁOŚNIENIE.

2. Dodaj do koszyka i zarezerwuj

Znalazłeś to czego potrzebujesz? Sprawdź dostępność urządzeń w wybranym terminie i dodaj je do koszyka!

Jeżeli nie jesteś pewien swojego wyboru, zadzwoń lub napisz do nas i wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Wynajem oświetlenia z EasyLight to także możliwość skorzystania z naszej wiedzy i doświadczenia.

 📞 690 880 544

3. Potwierdź transport i montaż

Masz wiele możliwości — odbiór osobisty, kurier, kompleksowa z dostawą, montażem i demontażem, samodzielna obsługa sprzętu po przeszkoleniu.

4. Rozświetl swój event!

EasyLight - i wszystko jasne!

Ciesz się kolorową, bezprzewodową rzeczywistością, którą zapewni krótkoterminowy wynajem oświetlenia na Twoim wydarzeniu.

FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Wybór urządzeń

  • Wynajem oświetlenia

    W naszej wypożyczalni oświetlenia utworzyliśmy specjalnie dopasowane zestawy na różne typy wydarzeń. Jeżeli nie masz problem z wyborem opcji wynajmu oświetlenia i nagłośnienia, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Znajdziemy rozwiązanie :)

  • W większości przypadków zestawy stworzone są w taki sposób, żebyś otrzymała/otrzymał case'y wypełnione naszymi lampami. Nie wszystkie modyfikacje są więc możliwe lub efektywne. Zachęcamy do kontaktu w przypadku pytań o modyfikacje, nasz doradca dobierze zestaw spełniający Twoje oczekiwania oraz wymogi logistyczne. Wynajem oświetlenia może być naprawdę łatwy!

Proces zamówienia / opłaty

  • Wynajem oświetlenia cennik

    Płacisz za ilość dni Twojego eventu. Jeżeli Twoja impreza trwa np. od 15:00 do 3:00 to liczymy to jako jeden dzień najmu. Pamiętaj, że kolejne dni są 50% tańsze. 

  • Wynajem oświetlenia Kraków i cała Polska

    Do dodatkowych kosztów należy: kaucja, koszty logistyki (jeżeli nie odbierasz sprzętu samodzielnie) i ewentualne koszty technicznej osoby, zajmie się montażem i/lub demontażem. Dodatkowym kosztem jest też nocleg dla osoby technicznej, jeżeli ma zająć się montażem i demontażem w dalszej odległości od Krakowa.

    Większość potrzebnych akcesoriów dostajesz w cenie, ale niektóre z nich są dodatkowo płatne (np. statywy).

  • W przypadku wynajmu oświetlenia na sobotę, sprzęt możesz odebrać już w czwartek i odwieźć nam najpóźniej we wtorek, jeżeli nie jest potrzebny na wydarzenia innych klientów. Liczymy więc 48 godzin przed eventem i 48 godzin liczone od dnia po Twoim evencie. W każdym przypadku należy się umówić na konkretną godzinę odbioru i zwrotu. Nie działamy 24h/dobę :)

  • Odwołania wynajmu oświetlenia należy dokonać do 14 dni (10 dni roboczych) przed data wynajmu, czyli Twoim eventem. 

Transport / Montaż / Obsługa urządzeń

  • Wynajem oświetlenia - transport

    Nasze oświetlenie nie jest kompletne bez specjalnie dopasowanych case'ów do transportu, które zapewniamy bezpłatnie. Są one jednak wyliczone na wynajem określonej liczby lamp, więc w przypadku wynajmu np. 3 lamp typu EasyHex, zapewnimy tylko kartonowe opakowania. W takim wypadku polecamy zachować szczególną uwagę podczas transportu. Można też zamówić transport na miejsce i z powrotem przez naszego pracownika. Taka usługa jest dodatkowo płatna.

  • Tak, jest możliwość zamówienia technicznej osoby, która zarówno przywiezie lampy jak, zajmie się montażem, pomoże dobrać kolorystykę.

  • Nasze lampy to profesjonalne i jakościowe urządzenia – takie sytuacje raczej się nie zdarzają. Najważniejsze, aby taką „usterkę” zgłosić jak najszybciej. Nasz specjalista może doradzić telefonicznie, w jaki sposób szybko sprawdzić, czy lampa się zepsuła, czy np. uruchomił się inny tryb działania.

  • Jeśli wydarzenie odbywa się przez cały dzień, po każdym dniu eventu należy podłączyć wszystkie lampy do ładowania, żeby nie trzeba było się martwić, czy baterie wytrzymają.

  • Możliwości jest wiele i różnią się one w zależności od wybranych urządzeń. Wszystkie urządzenia mają możliwość sterowania za pomocą pilota lub panelu sterowania w urządzeniu. Niektóre z urządzeń mają zaawansowane i profesjonalne sposoby sterowania: DMX, WDMX.

  • Tak, przy samodzielnym odbiorze sprzętu, szkolimy z jego obsługi. Takie szkolenie jest bezpłatne i trwa maksymalnie 30 minut. Nie musisz się martwić, nasze światła są Easy :)